Annons

- Inbjudan till fotografisk utställning -

Produkter
(logga in för att koppla)

Arpandor

Medlem
Hur skulle det vara med ett utrymme här på Fotosidan där fotosidans medlemmar kan informera och bjuda in till egna utställningar?!?
...Jag testar!

Härmed bjuder jag, (Tom Holmlund) alla fotosidans medlemmar på vernissage 8 juni 11.00 - 16.00

Plats: Eskilstuna, Faktorimuseet
(Turbinen - premiär för en lokal med fotobaserade utställningar)

Har man tur kan man också stöta ihop med någon av medlemmarna i Kent eller kanske Mr Scannermann , som har lovat att dyka upp... ;)

Välkomna!

Bilagor

• fotout.jpg
    fotout.jpg
    16.7 KB · Visningar: 514
Vi har tänkt att få till en evenemangskalender, men inte hunnit. Börjar bli tjatigt att jag alltid säger att vi inte hinner, men det är tyvärr sant. Speciellt nu när solen skiner så skönt sent på kvällarna..

Börjar bli tjatigt att jag alltid säger att vi inte hinner, men det är tyvärr sant.

Jag fattar inte att ni hinner med det ni gör överhuvudtaget, jag hinner knappt surfa på fotosidan!

Utställningen verkar spännande, synd att man inte är i närheten.

elmfeldt skrev:
Vi har tänkt att få till en evenemangskalender, men inte hunnit. Börjar bli tjatigt att jag alltid säger att vi inte hinner, men det är tyvärr sant. Speciellt nu när solen skiner så skönt sent på kvällarna..

Men vadå David, Ni har ju Era fina skärmkepsar så Ni kan sitta utomhus med PC:na och jobba! *ler*

Vilken bra ide´!
Tack för inbjudan, vore urkul att komma och titta på den.
Hur länge är hela sommaren?

/Marie :eek:)

tänk om..

man hade vart i närheten, då hade man ju kunnat titta förbi.. hade varit hur kul som helst :)
men tack för inbjudan iaf :)

En kalender låter som en toppen idé!!

Ha en skön sommardag...!!
:D

Hej Marie!
Hur länge är hela sommaren? - Jo fram till september.

Camilla - jag hoppas du får en skön sommardag i morgon! :)

Mvh Tom

hmmm...

det vet du ju att jag kommer!!!
en Eskilstuna-celebritet får man bara inte missa... ;)
det såg spännande ut i tidningarna!
/Malin K.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar