Annons

Idag svarar jag JA :)

Produkter
(logga in för att koppla)

Niclasfoto

Avslutat medlemskap
Oj.
Nu sitter jag här å inväntar fotografen.
Kl 14:00 så förväntas jag säga JA framför prästen och församlingen i Erska Kka strax utanför Alingsås.

Rackarns, jag trodde faktiskt inte att jag skulle bli nervös. Men efter all gedigen planering så har man ju en del förväntningar.

Min Prinsessa befinner sig hos frisören och jag har packat bilen med rekvisita till fotograferingen.

Slänger in ett foto här när allt lugnat sig lite .. :)

(Rekvisitan som KANSKE blir använd är: Proslinsjepard, massa pälsdetaljer (har en fallenhet för sånt), Isbjörnstavla, vinglas ++)

Alla meningar/åsikter om att man är idiot som sitter här strax före sin egen vigsel.. håll sånt inne. Jag fördriver tid och är galet pirrig:) Wweee!

Önska gärna lycka till.

/Niclas,

Ps, Ovaaaaaant att stå på "fel" sida om kameran... gör allt jag kan för att släppa på kontrollen!!ds.

Grattis Niclas!

Grattis Niclas och Grattis till din blivande maka!
Du kan få låna ditt/mitt Sachtlerstativ om du blir knäsvag, men ser nu att det endast är 4 min kvar!
Du klara det nog utan stöd!!
Ha de bra
Mvh Bengt

Tack alla goa er för era hälsningar på min/vår dag:)

Det gick alldeles utmärkt och även om jag inte gick "all in" för fotograferandet på mitt eget bröllop så blev bilderna kalasfina utifrån våra krav sett.

Så här ser några utvalda bilder ut.
http://nylend.se/blogg/carolina-niclas

Igår fick jag också ett trevigt telefonsamtal.. hade visst fått en tjänst fast och fulltid som jag sökt och önskat av själ och hjärta. VILKEN present så där ett par dagar efter bröllopet :) Man borde nästan fira loss med en investering av en optik eller två :))

Tack igen för era hälsningar!
Satt på nålar där när jag skrev startinlägget. Skratt!
MVH Niclas,

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar