StarGate
Aktiv medlem
Mail 1 till Tura Scandinavia, skickat den 12 april 2009 08:33
Hej
Såg på Sigmas hemsida att ni är generalagent för deras kameraobjektiv
Läste i Kamera & Bild nr 4-2009 om det nya Sigma 18-50 2.8-4.5 DC OS HCM med inbyggd bildstabilisering och fokusmotor.
När kommer objektivet ut i handeln?
Priset på objektivet?
Recensioner?
Eftersom jag väldigt snart ska köpa en Canon EOS 50d är det intressant om det här objektivet kan konkurrera med Canon EF-S 18-55/3,5-5,6 IS för 1.690:-, såväl prismässigt som kvalitetsmässigt.
Är Sigman 100% kompatibel med Canon 50d (så att jag inte tappar några funktioner)?
Önskar höra av er så fort som möjligt. Helst till rödmarkerad hemma-mail nedan...
(här skrev jag min mail-adress)
Mvh
Göran Enstedt
Mail 2 till Tura Scandinavia, skickat den 20 april 2009 10:13
Hej
Har inte hört något från er än. Hoppas på snart svar.
Mvh
Göran
Mail 3 till Tura Scandinavia, skickat den 19 maj 2009 08:23
Hej igen
Pratade dessutom med er representant på ett event på MediaMarkt i Norrköping i slutet av april. Han fick mitt visitkort och lovade kolla upp varför jag inte hört av er.
Har fortfarande inte hört något, vare sig från er eller honom. Illavarslande...
Hälsn
Göran
Mail 2 innehöll även texten från mail 1.
Mail 3 innehöll även texten från mail 1 och mail 2.
Allt för att klargöra historiken i mailgången.
2009-05-26 kl. 21.50 Fortfarande inga svar eller förklaringar. De behövs i och för sig inte längre då jag nu tröttnat på ointresset/nonchalansen. Det spelar ingen roll hur bra optik Sigma tillverkar, jag väljer att handla andra fabrikat i stället...
Hej
Såg på Sigmas hemsida att ni är generalagent för deras kameraobjektiv
Läste i Kamera & Bild nr 4-2009 om det nya Sigma 18-50 2.8-4.5 DC OS HCM med inbyggd bildstabilisering och fokusmotor.
När kommer objektivet ut i handeln?
Priset på objektivet?
Recensioner?
Eftersom jag väldigt snart ska köpa en Canon EOS 50d är det intressant om det här objektivet kan konkurrera med Canon EF-S 18-55/3,5-5,6 IS för 1.690:-, såväl prismässigt som kvalitetsmässigt.
Är Sigman 100% kompatibel med Canon 50d (så att jag inte tappar några funktioner)?
Önskar höra av er så fort som möjligt. Helst till rödmarkerad hemma-mail nedan...
(här skrev jag min mail-adress)
Mvh
Göran Enstedt
Mail 2 till Tura Scandinavia, skickat den 20 april 2009 10:13
Hej
Har inte hört något från er än. Hoppas på snart svar.
Mvh
Göran
Mail 3 till Tura Scandinavia, skickat den 19 maj 2009 08:23
Hej igen
Pratade dessutom med er representant på ett event på MediaMarkt i Norrköping i slutet av april. Han fick mitt visitkort och lovade kolla upp varför jag inte hört av er.
Har fortfarande inte hört något, vare sig från er eller honom. Illavarslande...
Hälsn
Göran
Mail 2 innehöll även texten från mail 1.
Mail 3 innehöll även texten från mail 1 och mail 2.
Allt för att klargöra historiken i mailgången.
2009-05-26 kl. 21.50 Fortfarande inga svar eller förklaringar. De behövs i och för sig inte längre då jag nu tröttnat på ointresset/nonchalansen. Det spelar ingen roll hur bra optik Sigma tillverkar, jag väljer att handla andra fabrikat i stället...