Annons

Hyrstudio..

Produkter
(logga in för att koppla)

Maverick28

Aktiv medlem
Har fått tag på en lokal sopm har en enorm potenial. Det
r en källarlokal med ca 3 meter i takhöjd och ca 3x8 meter stor. I anslutning till detta så finns en mindre lokal som kan användas dör stillben och ytterligare en som skall byggas om till Arbetsrum och ett mindre vrå som skall bli omklädningsrum.
Skall även dras nätverkskablar mellan de båda rummen och installeraas en skrivare.

Så Tanken infann sig... Finns det intresse att hyra in sig i en studio komplett med 6 blixtar bouncer och bakgrunder.. för tiumpeng.. Och vad är man berred att betala. Detta kan kombineras med plåtningar på sveriges bästa strännder som ligger ca 20 min iväg...

Vad tror ni?? är det bara i england koceptet funkart???

Låter som en helt ok studio du fixat. Det borde väl funka att hyra ut? Hade den funnits när jag fotade Halmstadmodell så hade jag definitivt övervägt att hyra någon timme beroende på pris men priset vill jag inte komma med förslag på.

Tror på din affärsidé, som extraknäck eller för att tjäna in elen och en bit av hyran typ. Ska du leva på det kanske det blir svårare, vet ju inte hur tätt med fotografer det är i trakterna där. Lycka till i alla fall!

Senast ändrad:
Det är typ för att dra ihop till elen.. Hyran.. typ 100-200 kr i timmen plus moms samt eventuellt extra tjänster...
Ligger för övrigt ett mysigt hotell itt emot..;-) Som kan användas för romantiska bilder om man vill..

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar