Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Hyra objektiv i Karlstad?

Produkter
(logga in för att koppla)

effj

Medlem
Tjena,

jag ska iväg på ett dop framöver och en nybörjare som jag har än så länge bara kitobjektivet till min 400d. Tänkte därför ta tillfället i akt för att dels leka med ett "riktigt" zoomobjektiv och kanske till och med få till någon bra bild.

Greens hade ingen uthyrning så hon föreslog Kiwa, dock har ju de stängt idag så jag passar på att fråga här istället :)

Behöver du låna menar du? Hade du varit snabb till statyn vid torget (andra tråden om stadsfoto) så hade jag haft med, men det kan funka någon annan gång med.. Vad för objektiv är det du är intresserad av och till när behöver du prova?

lottawe skrev:
Behöver du låna menar du? Hade du varit snabb till statyn vid torget (andra tråden om stadsfoto) så hade jag haft med, men det kan funka någon annan gång med.. Vad för objektiv är det du är intresserad av och till när behöver du prova?
Haha, ja jag läste tråden och höll utkik efter någon eller några med kamera när vi gick till Arena för att äta lite, men jag missade nog dig/er(?) med några minuter.

Angående objektivet så är väl ett ljusstarkt 200mm att föredra, gissar på att det räcker även om man råkar hamna ett par rader bak i kyrkan? Dopet är den 22e april så det är absolut inte bråttom och jag är där enbart som bekant utan fotografiska plikter :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar