åza mårtensson
Medlem
Hej !
Jag har fått förfrågan om att fota för ett företag placerat i Stockholm, och skulle vara evit tacksam för lite hjälp angående prissättning!
De vill ha 10 bilder i format för webb, tryck, och projektion, samtligt för kommersiellt bruk
Bilderna skall tas i deras miljö, inomhus och utomhus och fototillfällen är totalt två gånger, en sommarfotografering och en vinterfotografering ( så totalt 20 bilder enligt ovan)
Jag har totalt en färdväg om 18 mil/ tillfälle
(Jag har följt sff´s prislista, och lagt mig lite under när jag räknat, men kan tycka att det blir ganska dyrt)
Hur skulle du fakturera detta jobb? (Ange om du räknat in moms eller inte)
De vill ha en offert för :
-end. sommarfotograferingen (10 bilder enligt ovan)
- sommar+vinterfotograferin (10+10 bilder =20 bilder)
Stort tack för att du tar dig tid=)
Jag har fått förfrågan om att fota för ett företag placerat i Stockholm, och skulle vara evit tacksam för lite hjälp angående prissättning!
De vill ha 10 bilder i format för webb, tryck, och projektion, samtligt för kommersiellt bruk
Bilderna skall tas i deras miljö, inomhus och utomhus och fototillfällen är totalt två gånger, en sommarfotografering och en vinterfotografering ( så totalt 20 bilder enligt ovan)
Jag har totalt en färdväg om 18 mil/ tillfälle
(Jag har följt sff´s prislista, och lagt mig lite under när jag räknat, men kan tycka att det blir ganska dyrt)
Hur skulle du fakturera detta jobb? (Ange om du räknat in moms eller inte)
De vill ha en offert för :
-end. sommarfotograferingen (10 bilder enligt ovan)
- sommar+vinterfotograferin (10+10 bilder =20 bilder)
Stort tack för att du tar dig tid=)