Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Hur många e det som tittar?
- Trådstartare Finland
- Start datum
Händer rätt ofta.Finland skrev:
Har en fundering!
Hur många av er är det som tittar på profilen av den som lagt in eller svarat på ert inlägg?
Själv är jag inte flitig med detta, men det händer väl då och då!
Ilkka
sagan
Avslutat medlemskap
Finland skrev:
Har en fundering!
Hur många av er är det som tittar på profilen av den som lagt in eller svarat på ert inlägg?
Jag gör det väldigt ofta och alltid när någon kommenterat mina bilder.
Fotograf121
Aktiv medlem
Kollar Alltid på dom profiler som gett en komentar på mina bilder. Sedan de nätter jag jobbar kollar jag alla i historiken på dom som ha varit och kollat på mina bilder/profil.
Med det upptäkte jag förut innan jag började foto i studio att det ofta var nybörjare innom foto som var in och kollade på mina bilder. Nu har det faktiskt blivit att det är även fler frilans/yrkes fotografer som kommer in och kollar. Förutom titeln som fotograf som man anger så visar det sig annars att det kommer in duktigare fotografer enligt mitt tycke då man kollar på deras bilder som faktiskt också är en tradition.
Edit:
Med det tycker jag att det är så himla kul då det visar att man börja fånga även deras intressen.
Med det upptäkte jag förut innan jag började foto i studio att det ofta var nybörjare innom foto som var in och kollade på mina bilder. Nu har det faktiskt blivit att det är även fler frilans/yrkes fotografer som kommer in och kollar. Förutom titeln som fotograf som man anger så visar det sig annars att det kommer in duktigare fotografer enligt mitt tycke då man kollar på deras bilder som faktiskt också är en tradition.
Edit:
Med det tycker jag att det är så himla kul då det visar att man börja fånga även deras intressen.
forstheim
Aktiv medlem
Jag gör nog som de flesta..tittar på de profiler vars medlemmar har kommenterat mina bilder. I forumet händer det att jag går in på en medlems profil om denne har skrivit ett "speciellt" inlägg.
I och med denna diskussionen slog det mig precis att det kanske kunde vara idé att ha en "koncentrerad profil" intill våra namn som syns direkt i forumen. Alltså..med ett visst antal tecken skulle man kunna göra en kort och träffande beskrivning på sig själv som ständigt syns utan att man behöver klicka sig vidare in till den "riktiga" och fullständiga profilen. Om man finner att den koncentrerade profilen är intressant och vill veta mer om personen är det ju lätt att klicka sig vidare till den medlemmens personliga fotosida.
I och med denna diskussionen slog det mig precis att det kanske kunde vara idé att ha en "koncentrerad profil" intill våra namn som syns direkt i forumen. Alltså..med ett visst antal tecken skulle man kunna göra en kort och träffande beskrivning på sig själv som ständigt syns utan att man behöver klicka sig vidare in till den "riktiga" och fullständiga profilen. Om man finner att den koncentrerade profilen är intressant och vill veta mer om personen är det ju lätt att klicka sig vidare till den medlemmens personliga fotosida.
forstheim
Aktiv medlem
Pott skrev:
ett alternativ till beskrivande text kan ju vara en bild vilket är ganksa vanligt på andra forum.
Det är ju lättare att känna igen en bild än ett namn. Nackdelen är väl att det skulle ta längre tid att ladda forumen.
Fast en bild säger kanske inte så mycket om medlemmen!? Dessutom har jag en känsla av att det blir lite mycket "lunarstorm" över det hela.
Re: [läses som ironi med en smula sanning]
Haha, stämmer rätt bra, tycker jag!Pott skrev:
Det är ju alltid roligt att se om det är en;
-bildmedlem (bara massa kritikbilder)
-prylmedlem (bara massa utr)
-besservisser (varken eller)
Som har bedömt ens bilder.
Jeppe
Aktiv medlem
Hmm och de som har BÅDE prylar och bilder då? .. vilket fack hamnar de under?
/Jeppe - Prylbildsmedlem...?
Pott skrev:
Hmm och de som har BÅDE prylar och bilder då? .. vilket fack hamnar de under?
/Jeppe - Prylbildsmedlem...?
matnyttige
Aktiv medlem
Joooo men visst tillhör man alla de kategorierna.Pott skrev: