Annons

Hur kan man ladda upp bilder som kunden kan ladda ner

Produkter
(logga in för att koppla)

sprellelina

Aktiv medlem
Finnes det noen smart metod som gör att jag kan lasta upp bilder i högupplöst, och kunden kan med en lösenord eller något lasta ner bilder i samma kvalitet. I såfall, nån som vill hjälpa?:)

... eller lägg upp dem i en mapp på din webb. Sedan kan du ge adressen till mappen till din kund. Mappen blir inte synlig på webben om du inte skapar någon länk till den. Prata med din webbleverantör, om du inte kan det själv.

Jag använder programmet FTP för att göra detta på min egen webb.

Per.

Finnes det noen smart metod som gör att jag kan lasta upp bilder i högupplöst, och kunden kan med en lösenord eller något lasta ner bilder i samma kvalitet. I såfall, nån som vill hjälpa?:)

Ja det finns det och det kostar ca 400kr år och då ingår domännamn, webbhotel, bildarkiv där du kan sätta egena rättigheter på bilderna / arkiven skapa inloggning till kund mm.
Sen är de ju de med reklam här så kolla var min sida ligger.

Web bildarkiv

Sorry lite svårt och se att sidan låg där, men kan rekommenderas till de priset! men du kan inte printa och skicka men de kan du här zenfolio.com och sälja digital, dom har avtal med tryckeri i EU och rekommenderas oxå för vad du får för pengarna.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar