Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Hur gör man en ram?
- Trådstartare Deedz
- Start datum
-Catherine-
Aktiv medlem
Enklaste sättet enligt mig är att använda sig av "canvas size" i PS.
Bocka i "relative", sedan ökar du enkelt storleken på bilden med önskat antal pixlar & färg.
Finns säkert otaliga sätt att göra en ram på, men så här gör jag.
Angående kommentarer på dina bilder kan jag inte ge dig ngn förklaring. Men som tips kan jag säga att ju fler kommentarer du ger, ju fler kommentarer du får....
/Catherine
Bocka i "relative", sedan ökar du enkelt storleken på bilden med önskat antal pixlar & färg.
Finns säkert otaliga sätt att göra en ram på, men så här gör jag.
Angående kommentarer på dina bilder kan jag inte ge dig ngn förklaring. Men som tips kan jag säga att ju fler kommentarer du ger, ju fler kommentarer du får....
/Catherine
mohei
Aktiv medlem
En bild försvinner fort i mängden eftersom det läggs upp många nya bilder varje dag.
Kommentera mycket. Det spelar ingen roll om du är nybörjare, skriv vad du känner för bilden. Läs andras kommentarer, det lär du dig mycket på.
Och sist men inte minst, ut och jiddra i forumet. Jag har märkt att många tittar på min profil när jag har tjoat runt bland trådarna i forumet.
Kommentera mycket. Det spelar ingen roll om du är nybörjare, skriv vad du känner för bilden. Läs andras kommentarer, det lär du dig mycket på.
Och sist men inte minst, ut och jiddra i forumet. Jag har märkt att många tittar på min profil när jag har tjoat runt bland trådarna i forumet.
müsli
Avslutat medlemskap
Om du använder Photoshop:
http://epaperpress.com/psphoto/inxDownloads.html
En actionsamling som har några enkla ramar att utgå ifrån.
http://epaperpress.com/psphoto/inxDownloads.html
En actionsamling som har några enkla ramar att utgå ifrån.
mohei
Aktiv medlem
Du behöver inte radera bilderna för att byta ut dom.
Gå in på Dina album och bilder på din profilsida. Under varje bild kan du klicka på Redigera, där är det bara att ladda upp bilden du vill ha istället. 1 bild/4 dagar gäller inte då. Så i princip kan du byta bild hur ofta du vill.
1 bild/4 dagar gäller när du vill lägga upp fler bilder.
Gå in på Dina album och bilder på din profilsida. Under varje bild kan du klicka på Redigera, där är det bara att ladda upp bilden du vill ha istället. 1 bild/4 dagar gäller inte då. Så i princip kan du byta bild hur ofta du vill.
1 bild/4 dagar gäller när du vill lägga upp fler bilder.
mohei
Aktiv medlem
Att tänka på:
Om du byter bild i albumet så kommer inte den bilden upp bland senast inlagda bilder på Fotosidan. Dom som du hittar under Bilder -> Alla nya bilder.
Dessutom kommer ev. kommentarer att finnas kvar som gäller bilden innan bytet. Då är det bra att skriva en svarskommentar där du talar om vad du har gjort så att inte medlemmar som skriver kommentarer på den nya bildversionen blir förvirrade.
Hänger du med? Jag har migrän just nu så hjärnan kopplar konstigt och mina förklaringar blir därefter.
Nu blir jag nyfiken så jag kikar in senare.
Om du byter bild i albumet så kommer inte den bilden upp bland senast inlagda bilder på Fotosidan. Dom som du hittar under Bilder -> Alla nya bilder.
Dessutom kommer ev. kommentarer att finnas kvar som gäller bilden innan bytet. Då är det bra att skriva en svarskommentar där du talar om vad du har gjort så att inte medlemmar som skriver kommentarer på den nya bildversionen blir förvirrade.
Hänger du med? Jag har migrän just nu så hjärnan kopplar konstigt och mina förklaringar blir därefter.
Nu blir jag nyfiken så jag kikar in senare.