Annons

Hur flytta bilder mellan kritikpoolerna?

Produkter
(logga in för att koppla)

Epic

Aktiv medlem
Hej,
Jag la upp en bild utav bara farten i ena kritikpoolen innan jag hann läsa reglerna ordentligt, sedan bestämde jag mig för att flytta bilden. Då tog jag bort den för att lägga upp den i en annan kritikpool och fick meddelandet att jag måste vänta i 24 tim, trots att jag inte hade en annan bild i kritikpoolerna. Tänkte "tuff luck" jag får väl vänta.
Nu, drygt 24 timmar senare, går det inte att lägga upp bilden i kritikpoolen, den här gången fick jag ett nytt meddelande om att bilden har tidigare varit i en kritikpool... hmmm
Ska det vara så eller är det en bugg?
Om det är ingen bugg, så får jag väl leva med det, men skriv gärna det i poolreglerna.
Annars tycker jag att det är kul att FS vidareutvecklas, ska bli intressant att se resultatet av den här förändringen på sikt.
/Bilal
 
Det går inte längre att byta mellan:
Bildkritik - Nybörjare
Bildkritik - Mellan
Bildkritik - Mycket erfaren

Har man väl lagt den i en av dom så kan man inte ångra sig eller lägga den i en annan.
 
Tack för svaret, nu får det vara för den här gången, men som sagt det vore bra med information om detta.
 
Epic skrev:
Tack för svaret, nu får det vara för den här gången, men som sagt det vore bra med information om detta.

Det kan jag hålla med om, fotosidan borde vara lite bättre på att komma med nyheter när det görs sånna ändringar, eller har det kommit och jag missat den? Jag tror inte att alla läser allt i forumet, och då går man miste om sådan info.
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.