Annons

Hur får man tag på folk som skall gifta sig?

Produkter
(logga in för att koppla)

kgkb

Medlem
Hejsan, jag undrar om någon eller några har förslag på hur man får tag på människor som skall gifta sig? Är så att jag tänkte erbjuda mig gratis bröllopsfotografering för att bygga upp ett album i framtiden. Så jag undrar ha ni nå bra förslag på hur man får tag i människor som skall gifta sig?

Jag har annonsera på bröllopsforum, lagt ut annons på blocket. Skrivit i köp och sälj grupper på facebook. Kan man göra något mer?

Mvh

/Kristoffer
 
Det som jag tror säljer bäst att att visa lite bilder på vad du hittills har presterat.
Folk är rädda för att köpa grisen i säcken (även om gratis smakar riktigt bra)
 
Hejsan, jag undrar om någon eller några har förslag på hur man får tag på människor som skall gifta sig? Är så att jag tänkte erbjuda mig gratis bröllopsfotografering för att bygga upp ett album i framtiden. Så jag undrar ha ni nå bra förslag på hur man får tag i människor som skall gifta sig?

Jag har annonsera på bröllopsforum, lagt ut annons på blocket. Skrivit i köp och sälj grupper på facebook. Kan man göra något mer?

Mvh

/Kristoffer

Jag tror du ska tänka om.

Få brudpar (om något) vågar chansa på att anlita en bröllopsfotograf bara för att han/hon ställer upp gratis.

Låna istället kläder och iscensätt ett fejkat par fejkade bröllop. Då riskerar du inte att få missnöjda brudpar.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.