Lionheart
Aktiv medlem
Jag har en liten fråga som jag inte lyckats lista ut själv. Hittar ingen direkt information heller vilken patron man ska använda.
Jag köpte ju en HP Photosmart 8150 för ett par månader sen och där satt ju givetvis några patroner i som inte brukar vara fyllda ordentligt. I vilket fall som helst så vill jag köpa 2 nya patroner. En färg och en svart-vit men nu är det ju så att det finns flera olika
En heter 338/339. Svart patron.
En annan heter 343/344. Detta ska då vara vanlig 3-färg.
Sen har vi 348 som är Foto 3-färg och 100 som är gråskale-patron.
Vilken är optimal att använda för foto och vilken ska man ha som reserv när man vill skriva ut mycket text blandat med småbilder?
Gråskalepatronen är väl till för svartvita bilder men den kanske ger bättre kontrast vid foto-utskrifter också.
Tacksam för hjälp!
Mvh
Dennis
Jag köpte ju en HP Photosmart 8150 för ett par månader sen och där satt ju givetvis några patroner i som inte brukar vara fyllda ordentligt. I vilket fall som helst så vill jag köpa 2 nya patroner. En färg och en svart-vit men nu är det ju så att det finns flera olika
En heter 338/339. Svart patron.
En annan heter 343/344. Detta ska då vara vanlig 3-färg.
Sen har vi 348 som är Foto 3-färg och 100 som är gråskale-patron.
Vilken är optimal att använda för foto och vilken ska man ha som reserv när man vill skriva ut mycket text blandat med småbilder?
Gråskalepatronen är väl till för svartvita bilder men den kanske ger bättre kontrast vid foto-utskrifter också.
Tacksam för hjälp!
Mvh
Dennis