Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Hockeybilder

Produkter
(logga in för att koppla)

HA Online

Ny medlem
Hej,

Jag startar en ny webbsida inom kort som kommer gå under namnet HA ONLINE och bevaka HockeyAllsvenskan.

Om någon har intresset att foto hockey idag, och gör det redan, kanske detta vore en möjlighet att få en ny kanal att synas genom. Dessvärre är det inte möjligt med ersättning i dagsläget.

Är det någon som är intresserad, eller har frågor och funderingar, får Ni mer än gärna höra av Er!

Mvh,
Jonas Gustavsson
HA ONLINE
www.ha-online.se

Jag fotar en massa allsvensk hockey och har bilderna på min egen sajt www.sorkin.se.
Det handlar främst om AIK's hemmamatcher men det fastnar ju en massa andra spelare också.
Gör du en sajt ideellt som hobby kan du plocka bilder från min sajt bäst du vill bara du anger upphovet i samband med bilden.

HA Online skrev:
kommer gå under namnet HA ONLINE

Du kanske borde överväga att ändra namnet. Namnet påminner ruskigt mycket om ett visst motorcykelgäng.

Om jag var du skulle jag också skippa bindesträcket i namnet.

Bara ett tips...

Det är mycket enklare att ändra innan sidan är igång, om du byter efter ett halvår kommer besöksantalet förmodligen att minska markant innan besökarna hittar tillbaka.

Björn Sorkin,

Kommer troligen inte att vara ideell! Har dock sett en hel del av dina foton, riktigt bra!

Andreas Carlsson,

Har haft de diskussionerna, men det namnet var ändå det som flest tyckte passade bäst - och så blev det. Det finns inga planer på att ändra det i dagsläget, men bra poäng du plockade fram!

HA Online skrev:
Björn Sorkin,

Kommer troligen inte att vara ideell! Har dock sett en hel del av dina foton, riktigt bra!

Varför ska vi arbeta ideélt om inte du gör det? Jag är inte den som är den, men vill du ha pengar för mitt arbete så kan du söka socialbidrag.

Viktor Olsson,

Självklart en motsättning, men fick tips från andra fotografer att lägga en förfrågan här eftersom de var övertygade om att det fanns fotografer som ville dela med sig av sina bilder.

Projektet är inte ideellt men i början finns det av förklarliga skäl inga pengar i företaget - skulle det visa sig bli vinstbringande kommer självklart ersättning at bli aktuellt för ett breddande av bildarkivet.

Jag kommer exempelvis själv inte att kunna kunna finansiera mig själv i det arbete jag lägger ner till en början - kanske aldrig.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar