Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Hmm är det här samma obejktiv ?

Produkter
(logga in för att koppla)
Du ser på sidan att den med VR har tre knappar en till AF/MF och två till VR och det står med röd text VR på objektivet,Den gamla utan är inte så braoptiskt och saknar just VR vilket är oumbärgligt på en telezoom.
 
Nej, det finns bättre ställen att handla på.

Köp från Europa och handla kameror för den eoropeiska marknaden, annars gäller inte garantin på kamerahuset i Sverige.

Från Asien finns risk för att betala moms m m.

D90 med 18-105 VR finns för €794 + €20 härifrån.
http://www.foka.nl/site/nikon-d90-nikon-afs-vr-dx-18105-mm-f3556g-ed-nl-p-6126.html

Tack för svar, i mitt hong kong exempel var det ju dock 2 obejktiv till.

För att förtydliga det lite så har jag en vän som bor och arbetar i hong kong och pendlar mellan där och sverige så han kunde köpa kameran = slipper tull och moms och inga problem med garantier, går den sönder kan han ta med den dit.

Nu verkar dock inte prisskillnaden vara så fasligt stor så jag kan lika gärna köpa i sverige.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.