Annons

Hjälp mig hitta bilden på nakna tjejen i blåton!

Produkter
(logga in för att koppla)

Magnus77

Aktiv medlem
Hej!

Jag har nu letat i någon timme genom att söka igenom bildpooler och alla möjliga sökmetoder.

Bilden jag letar efter publicerades troligtvis redan 2003-2004. Det är en studiobild med svart bakgrund på en tjej som täcker sina bröst med båda sina underarmar och hon är ljussatt med visst siluettljus i blåaktig ton men bilden är generellt rätt mörk.

Utsnittet är halvfigur och bilden är stående. Framförallt axlar/nyckelben och viss del av urringning är belyst och det ligger vattendroppar på huden också. Tjejen är i 20-årsåldern och har relativt långt hår som troligen är vattenkammat eller mycket platt. Huvudkompositionen i bilden är en triangel med underarmar och armbågar som bas och huvudet i topp.

Som ni förstår har jag varken titel eller fotograf och tydligen var det innan "favoriter"-tiden och eftersom jag sökt igenom mina egna kommentarer och den inte är där så finns det en risk för att den är borttagen. Därför undrar jag om ni känner igen bilden och vet vem fotografen är? Bilden var mycket populär och lär ha haft högt betyg och många tittar.

Tack på förhand! / Magnus
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.