Annons

Hjälp mig fixa Webläsarn så jag kan se stora bilder

Produkter
(logga in för att koppla)

LEE Cordon Bleu

Aktiv medlem
Jag vet inte om frågan ställs på rätt ställe, men efter 2 försök hos supporten som bara rekommenderar installera Firefox som tyvärr inte heller kan visa bilderna efter att man klickat på dom för att få dom större blir det bara svart där bilden ska vara.

Men i FS Galleriet går det bra att se stora bilder. Dom små naglarna är ju inte så mycket att se för bedömning av kvalité.

Det måste väl vara fler som har haft problem med bildvisningen och kanske löst gåtan och vill dela med sig så man kan se bilder i rätt storlek och ge bidlkritik.

Jag har uppdaterat Framwork.Net samt Java men inget hjälper.
Verkar vara något program som slår ut html java script funktioen

IE 8 samt senaste Firefox provade.

Tackar på förhand !
Mvh. /LEE Cordon Bleu
 
Tjena jo det rör alla bilder i bidkritik mjuk som hård haha !
Bilder i favoriter mm.
Jag kan se dom små som man ska klicka på för att se dem stora normal storlek.. Men då förblir dom svarta och enligt källan så har inte programmet ens hämtat bilden. En spåace.gif ligger som en ikon och indikerar felet.

Ska testa ditt tips men jag tror mer på att något krockar så funktionen uteblir.

Kan tillägga att detta fel finns enbart här på FS.
Ser bilder på andra grupper jag medverkar i utan problemos.

Tack så länge !
/LEE Cordon Bleu
 
Tyvärr Anders så framkom inga problem med min dator med detta MBSA program.

Har automatisk uppdatering av min dator så MBSA kunde inte finna några viktiga uppdateringar.

Verkar som att jag inte ska få någon nytta av FS på denna dator.

Tack ändå !
Mvh. /LEE Cordon Bleu
 
Det här fenomenet har jag också drabbats av emellanåt (om jag fattar dig rätt). Kör mac och jag har ingen aning om vad det kan bero på. Spelar ingen roll vilken webläsare jag använder. Men det är bara ibland (och inte så ofta).

Ibland hjälper det att gå till den förstorade bilden i separat fönster och stänga det! Men jag ser ingen logik i fenomenet.
 
Tjenare!

Är det på fotosidan som du har problem?

Jag hade det på alla sidor när jag körde windows. Installerade Spybot search and destry, det letar upp lite fula program och adwares och dödar dem. Sen funkade det perfekt för mig.

Vet inte om det är en lösning men väl värt att prova.

Hoppas det löser sig. Annars kan du ju bara köpa en fin mac eller så, så slipper du mecka med det mer ;-).
 
Tackar Per o Per igen för era kommentarer.

Felet finns endast här på FS när jag ska förstora naglarna/små bilderna. Detta forum gör om grafik till html kod med java scrift tror jag för den bild som ska bli synlig skapar ett error hos mig i java koden.

Har uppdaterat java och kört olika program för att rensa bort allt skit samt att jag skyddar datorn med virus och rockis program.

Det konstiga är att jag kan se stora bilder i FS galleriet. men ingen annanstans här på FS.

Att starta i ett nytt fönster hjälper inte.

Jag kör med Windows Xp pro samt Ei 8:a. Sp3 och den enda hjälp man får av supporten som säger installera Firefox som är lika dåligt på att visa stora bilder från FS. Att skaffa en Mac haha nä det gör jag inte efter 24 år med windows.

Mvh. /LEE Cordon Bleu
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.