ANNONS
Annons

Hjälp med värde på en kamera

Produkter
(logga in för att koppla)

tompa86

Aktiv medlem
Går i tankarna och byta upp mig och undrar vad man kan få för den utrustning jag har idag som är:

Kamerahus A200 (inköpt oktober 2008) ca 10000 exponeringar
Objektiv 18-55 (kitobjektivet)
Objektiv 55-200 (Sony orginal)
Kartong
Manualer
Laddare
Hoya Polfiter 55mm
Minneskort
Stativ
Kameraväska

Har en tanke om pris på kanske 3500

Paketet verkar vara värt runt 3500:- ja, beror dock på vad det är för stativ/väska eftersom de kan höja priset en aning.

Japp kommer nog byta till Canon 7D så den har det jag vill ha.

Stativet är inte något direkt bra utan det är nått 200kr stativ jag köpte akut, och väskan är en Lowpro så det ökar inte värdet direkt men iaf mellan 3000-3500kr borde det alltså vara värt

Japp kommer nog byta till Canon 7D så den har det jag vill ha.

Stativet är inte något direkt bra utan det är nått 200kr stativ jag köpte akut, och väskan är en Lowpro så det ökar inte värdet direkt men iaf mellan 3000-3500kr borde det alltså vara värt

Jag tror nog att det faktiskt är värt lite mer. Speciellt om du orkar ta dig besväret att sälja prylarna var för sig istället för i paket. 55-200 är ett bra objektiv som många efterfrågar.

/Mats

Jag tror nog att det faktiskt är värt lite mer. Speciellt om du orkar ta dig besväret att sälja prylarna var för sig istället för i paket. 55-200 är ett bra objektiv som många efterfrågar.

/Mats

Jag sålde en A200 med kit+70-210 3,5-4,5 och en 3600 Minolta blixt i våras och fick 4250 för det. Jag sålde det som ett paket sas för nybörjare med allt i för att komma igång.

Nu har jag fått tag i en A500 och det är inte klasskillnad, det är mycket större.

ANNONS
Sony Winter Cashback hos Götaplatsens Foto