Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Hjälp med mystiskt wordpress-problem

Produkter
(logga in för att koppla)

Dez

Aktiv medlem
Jag har en blogg HÄR I den vänstra spalten dyker det upp en missanpassad annons trots att jag inaktiverat ad-inject (och då försvann alla andra annonser på sidan). Jag misstänker att det finns ytterligare annonskod från Google Adsense någonstans i mitt wordpress. Jag har ett svagt minne av att jag alldeles i början manuellt klippte in googles annonskod i en fil, men jag kan inte det igen. Vet någon vart den kan vara?
Det jag vill göra är att enbart ha annonser i den smala vänstra kolumnen och då vore det ju bra om jag visste vart koden ska vara.

Kollade Din blogg (riktigt fin f ö). Såg inga annonser alls (jag har AdBlock), men Ghostery visar att det finns tre "spårare" på sidan: Google Adsense, Google Analytics och Lockerz Share.

Tack☺ Använder man Adblocker syns inga annonser. Lockerz Share vet jag inte vad det är..

ANNONS
Köp Fujifilm GFX100S II hos Götaplatsens Foto