Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Hjälp jätte gärna till med detta...

Produkter
(logga in för att koppla)

ghost102

Aktiv medlem
Hejsan!

Jag har fotat i ett år nu, och jag tycker det är otroligt roligt, har lärt mig genom böcker, vänner och fotosidan.

Det jag skulle vilja ha hjälp av er med är, ska jag satsa på att utbilda mig till fotograf, vilka vägar kan man gå?

Har endbart digital erfarenheter och det verkar som att den digitala tekniken kommer att ta över.

samt har jag tillräckligt med talang?

Har min portfolio utlagd på nedanstående adress

http://www.fantasydreams.se

skulle bli jättetacksam för all eventuell bildkritik, samt vad jag gör för fel och vad jag bör förändra/förbättra i mina bilder.

Som sagt är enormt tacksam för all eventuell respons!

/Johan Emanuelsson

Hej där,

såg att du hade fått 33 kommentarer och bara givit sex kommentarer själv. Ett bra tips är ju att kommentera mer för att få mer respons.

Sök efter fotoutbildningar i våra forum. Det finns många, många trådar om detta ämne. I slutändan kan heller ingen annan säga om du ska bli fotograf eller inte. Det måste du ju känna i ditt eget hjärta. Eller hur?

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar