Annons

Hittar inte....

Produkter
(logga in för att koppla)

Lintott

Aktiv medlem
Hej igen!
Varför hittar jag inte vilka bilder jag ev. skickat in till tävlingar? Finns de inte på min sida?
Skulle vara bra om man kunde se vad man skickat in och vart? Man tappar ju minnet lite då och då?

Sen efterlyser jag snarast den funktion som kan göra att man ser om man kommenterat en bild eller inte! Det är så jobbigt att leta igenom allas kommentarer för att se, har jag kommenterat denna fina bilden eller ej! Det borde väl gå att fixa lika väl som man fixat det där hjärtat som visar att man har en bild som favorit.

Mvh Eva

Varför är det ingen som som svarar från Fotosidan?
Är det bara jag som tycker det borde finnas en sådan funktion att man ser att man redan har kommenterat en bild?
Nu efterlyser jag ännu en funktion som gör att jag kan ändra på min redan givna kommentar om jag vill tillägga något eller om jag skrivit fel!
Skulle det inte kunna gå att göra så på denna sidan?
Mvh Eva

Tack för dina förslag, de är vettiga. Vi tar dem till oss och lägger på stora önskelistan.

Nu har ni tagit till er detta men hur länge dröjer det för att lösa problemet då?
Jag tycker det är jättejobbigt att bläddra i flera rader för att leta om jag lagt en kommentar till en bild. Det borde ju kunna framgå lika lätt som om man lagt en bild som favorit, det ser man ju på det röda hjärtat!?
Mvh Eva

Det här är tyvärr inte något vi prioriterar speciellt högt jämfört med annat som måste fixas till.

Om du är på en bild och vill se om du kommenterat den kan du använda din webbläsares sökfunktion (brukar vara Cmd/Ctrl-F) och sök ditt namn.

Det här är tyvärr inte något vi prioriterar speciellt högt jämfört med annat som måste fixas till.

Om du är på en bild och vill se om du kommenterat den kan du använda din webbläsares sökfunktion (brukar vara Cmd/Ctrl-F) och sök ditt namn.

Ursäkta men jag fattar inte, det verkar inte fungera!?
Mvh Eva

Vilken webbläsare kör du?

Säg att du står på denna bild
http://www.fotosidan.se/pools/view/10/3118330.htm

I Firefox trycker jag Ctrl-F och skriver "Fern" - då hoppar sidan till din kommentar tex.
Det kan vara något annat kommando på andra webbläsare, kolla i menyerna efter "Sök på sidan" eller dylikt.

Aha nu fattar jag, det funkade inte när man tryckte en gång utan man måste klicka i namnet och klicka två ggr!? Ok då hittar jag hädanefter så länge. Tack!
Mvh Eva

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar