Annons

Hitta till Ön Trälen, Volvos gamla semesterby?

Produkter
(logga in för att koppla)

fluffan

Aktiv medlem
Hur hittar man ut allra bäst ut till volvos gamla semesterby, ute på ön Trälen, i Kungälvs kommun.

Finns de gamla husen fortfarande kvar?
Finns det någonstans att ställa bilen?
Någon som vart där och har lite bilder därifrån+

Någon tipsade häromdagen om http://www.eternit.se under fotoalbum hittar du Camp Volvo. Du kan ju maila Mikael som har sidan och fråga. Om det nu är samma ställe vi pratar om....

Jäkligt bra sida som är värd en titt i vilket fall som helst.

Japp det är samma ställe vi pratar om, de är klart det vore ju det allra bästa att maila honom eftersom han varit där.

Oj vad jag blev sugen på att fota förfallna byggnader, här i kungsbacka hade vi en fabrik som jag tror gjöt (?) betong-pelare, den stog kvar i många år, men först nu när dom äntligen har rivit den så kom jag på att det hade varit perfekt att fota stället.

någon som kan tipsa om olika förfallna byggnader / industier i västra götaland / halland ?

Verkligen fina bilder på Eternit, tänkte försöka ta mig till ön Trälen kommande helg om vädret inte är allt för dåligt.

Tycker det är intressant och kul med övergivna byggnader och platser, har inte varit på något sådant ställe ännu, så det vore kul att börja med att besöka Trälen då.

ANNONS