Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Heta tips för den blivande sportfotografen

Produkter
(logga in för att koppla)
Haha, vilken pajas alltså! =)

Fattar du inte att det heter objective! ;)

Gillar särskilt : "knappen p e proffss läge".

Men...det måste vara påhitt?! Eller så är skitungen hög på amfetamin eller liknande centralstimulantia...

Precis vad jag trodde....

Antingen är dagens ungdom inte helt kloka (vilket jag inte tror) eller så är det ett stort påhitt.

Men jag håller med - det var lite kul. Gillar p-knappen :)

LOL!

Detta var ju skönast

"pontus (HEMMA!): förrst ska du skafa ett stort linsobjectiv

Andy Pandy: Aha, varför då?

pontus (HEMMA!):annars e man i vägen"

Det har han ju iof rätt i ;)

Är inte p knappen patetisk och m knappen mästerlig, men det är en ratt och ingen knapp.

perese skrev:
Precis vad jag trodde....

Antingen är dagens ungdom inte helt kloka (vilket jag inte tror) eller så är det ett stort påhitt.

Men jag håller med - det var lite kul. Gillar p-knappen :)

Men å andra sidan, med de samtal man hör på tunnelbanan och bussar... Jag skulle inte vara förvånad alls. Man (iaf jag...) blir mörkrädd. På riktigt.

Dagens ungdom! ; ) Roligast är nästan när han korrigerar ditt språk, snacka om att kasta sten i glashus : D

En vacker dag är jag redo att slå om till proffsknappen, känner dock att jag inte är riktigt där än... ; )

Helt underbar!

Proffsläget kanske man ska våga sig på någon dag, började fotografera 1984!

Senast ändrad:
Klart det är en bluff.. Det där är ju en som kan saker men som jävlas med dig!

Varje gång du är ute med kameran så kanske den där killen är i närheten och kollar på dig & fnissar nu! :)

vox2000 skrev:
Då ställer man ju sig frågan... Vem var det som skämtade? :D Och varför?

varför man skämtar är nog ganska invecklat. Jag skulle inte bli det minsta förvånad om folk har doktorerat i ämnet...

vem är mer intressant, men frågan är om det gör historien bättre eller sämre om man vet vem det är

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar