Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Hej har nog den vanligaste frågan typ =)

Produkter
(logga in för att koppla)

Trissse

Medlem
hej tänkte höra med alla foto experter här på sidan de är nämligen så att ja innom kort har planerat att köpa min första systemkamera använt min farsas innan sm är 450d

det jag vill göra är att fota o komma nära vilda djurliv alltså en kamera och objektiv som kan ge lika bra bilder som dom på sidan :p har kollat 400d och så kollade jag Canon EF 70-300/4-5,6 IS USM

ja kan inte betäckningar alls så bra alltså inom optik o bjektiv men vill kunna komma nära med kameran och så skulle ja faktist vilja kunna ta omgivnings bilder alltså landskap o dylikt

min prisBas ligger på ca 7-8tus o fundera på köpa billig kamera med bra objektiv vad tycker ni
har just börjat läsa på nu om allt som ska behövas och så men sen jag tappa kontakten med farsan så kan ja inte öva mig på hans kameras inställningar :/ jaja

tänkte bara se om ngn hade tipps på paket eller dylikt // mvh rassmus =)

försten har ja tänkt köpa allt från blocket eller denna sida eller så ej nytt ^^!!

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto