Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

HDR problem

Produkter
(logga in för att koppla)

sebbe_j

Aktiv medlem
Hej!
Jag har nyligen upptäckt HDR och har själv försökt att testa lite i Photoshop CS2, jag har följt guiden här:

http://www.backingwinds.blogspot.com/2006/10/how-to-create-professional-hdr-images.html


Nu är det så att jag har ett problem;
Efter att jag, enligt guiden, har valt "File>Automate>Merge To HDR" samt valt vilka bilder jag ska använda, fått upp fönstret "Merge to HDR" så klickar jag på "OK". Men efter det så får jag bara upp en felrute som säger:
"Could not complete the Merge to HDR command because a command was not available" och sen händer inget mer.

Vad är det som inte stämmer?

MVH Sebbe
 
Problemet finns förklarat i forumet redan. Felet är att du saknar en uppdatering till Photoshop CS 9.0, du ska ladda hem en uppdatering från Adobes hemsida så att du får version 9.0.2

Länk direkt till sidan finns om du letar i forumet, annars blir det til latt luska på Adobes stora sajt.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.