Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Har Photoshop CS6 och behöver nu uppdatera Camera raw, men hittar inte uppdateringen

Produkter
(logga in för att koppla)

Annapahl

Aktiv medlem
Har en Nikon D7000 och har inga problem att öppna raw.filerna. Har även en kampaktkamera Sony Rx-100 och kan där inte öppna raw-filerna. Jag skulle behöva minst uppdateringen för version 7.3 men var hittar jag den?

Har hittat en uppdatering på Adobes sida "Adobe Photoshop 13.0.1.3 update for CS6" men den fungerar inte. Kan inte heller söka efter uppdateringar direkt i programmet.

Har ingen lust att betala för en ny version då programmet för övrigt fungerar.
 
.................Kan inte heller söka efter uppdateringar direkt i programmet.

Har ingen lust att betala för en ny version då programmet för övrigt fungerar.
Konstigt om det finns en licens till programmet. Men du kan pröva att uppdatera inifrån Bridge CS6 som följde med PS. Under Hjälp-menyn finns "Uppdateringar..." som också uppdaterar ACR som innehåller kameraprofilerna.
AWd
 
Har en Nikon D7000 och har inga problem att öppna raw.filerna. Har även en kampaktkamera Sony Rx-100 och kan där inte öppna raw-filerna. Jag skulle behöva minst uppdateringen för version 7.3 men var hittar jag den?

Har hittat en uppdatering på Adobes sida "Adobe Photoshop 13.0.1.3 update for CS6" men den fungerar inte. Kan inte heller söka efter uppdateringar direkt i programmet.

Har ingen lust att betala för en ny version då programmet för övrigt fungerar.

Fungerar inte denna uppdatering? Det är ju den senaste och bör fungera under CS6:
http://www.adobe.com/support/downloads/detail.jsp?ftpID=5864

eller om du kör Mac:
http://www.adobe.com/support/downloads/product.jsp?product=106&platform=Mac
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.