Annons

Har också problem med bilder i bloggen

Produkter
(logga in för att koppla)

gatosi

Aktiv medlem
Jag får bara upp två alternativ på bildstorlek, tumnagel och 1024 x 681, varav den senare inte går att bocka för. Men jag vill inte ha några tumnaglar utan den där mellanstorleken som alltid fanns för. Vad är problemet? Liknande problem som Henrik K i en tidigare tråd. I förhandsgranskningen blir det också sådana konstiga förstoringskryss mitt i texten.
Använder Firefox.

Hände det just nyligen? Vi hade en liten störning som gjorde att den inte genererade mellanformatet, men det är fixat nu - kan du göra en test till?

Om det inte funkar, vilket blogginlägg är det du skriver på för tillfället - så jag kan kika?

Hände idag. Vet inte om det spelar roll men det var ett blogginlägg som jag började skriva på för ett tag sedan men inte har publicerat än. Vilket jag tänkte göra idag med bilder. Jag har två stycken påbörjade inlägg liggandes.

Efter att ha läst ditt svar har jag testat att skriva ett helt nytt inlägg och låtsats infoga en bild och då funkar det verkar det som. Ser ut som om det drabbar tidigare skapade inlägg som är under redigering. Kan det vara så?
I nödfall kan jag väl då kopiera in texten i ett nytt inlägg.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar