Annons

Har ni set det här

Produkter
(logga in för att koppla)
Efter min tredje utbyteskamera från minolta (7i) ruttnade jag på dom och köpte en D70. Under det året jag hade kameran var den mer på service än hemma...

Jo, hade kameran lidit av det där felet så hade man nog reagerat o reparerat. Roligare läsning är:

"3# Förhandsinformation till ägare av DiMAGE A1 och DiMAGE A2:

En ny version av kamerans inbyggda programvara kommer att finnas tillgänglig från början av november 2005. Denna version kan i hög grad förbättra kamerans skrivhastighet för bilder i RAW-format till minneskortet.(Hastighetsökningen är beroende av typen av minneskort.)"

"Alla" stora digitalkameratillverkare har gått ut med samma, samsung, sony, canon, konica minolta osv. det var något med felaktig förvaring av ccd:erna innan dom monterades i kamerorna, CCD-tillverkarens fel.

Tack för att ni finns! Blev nästan "hysterisk" när min A1:a drabbades av det här felet igår (060701). Hade jag inte gått in och kollat inläggen på den här sidan efter troliga orsaker hade kameran legat i soptunnan istället. Det första jag skall göra på måndag är att ringa till Linköping...

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar