ANNONS
Annons

Har någon testat Julas bärbara 1M candle strålkastare?

Produkter
(logga in för att koppla)

Eeros

Aktiv medlem
Jag såg hos Jula idag att de hade en väldigt stark strålkastare för 299 kr. Jag funderade direkt på hur man skulle kunna använda sig av denna för fotografering, exempelvis till att "måla" hus och träd med ljus vid nattfotografering. Den är ju inte precis någon lättviktare att ha med sig, men fortfarande är den bärbar/sladdlös, så det överväger.

Är det någon som har testat denna produkt, eller något motsvarande, och kan komma med recensioner?

*Bump*

Eller kanske använda en sån här till att belysa simmande vattenfåglar i motljus? Istället för en störande blixt?

Ingen som har fotorelaterade erfarenheter av denna?

Jag har haft en liknande strålkastare, men jag vet inte hur bra fotoresultatet skulle bli för belysningsytan är inte särskilt jämn! Med andra ord det blir mörkare och ljusare partier på det man lyser upp. Fast det klart på dagtid kanske det inte är något större problem, men under den mörka delan av dygnet så tyckte inte jag att det var nån vidare bra lösning!

mvh. David Lönnberg

Fin bild Tore! Jag tror nog att jag ska testa den, det handlar ju inte om mycket pengar.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar