Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Har Kameradoktorn Wacom ritplattor???

Produkter
(logga in för att koppla)
kameradoktorn brukar vara dåliga på att svara i telefon - speciellt runt jul.

Prova å gå dit någon gång på förmiddagen så har du kanske större chans att få prata med någon - kommer du på typ fredag em kan du få vänta mycket länge.

/Tomas

E-post är de usla på.

Jag har mejlat vid några tillfällen för att fråga om de har en begagnad pryl jag söker och nada svar.

Nu blir jag arg igen, hade kommit över att de inte svarar på e-post...

Jag var i stan och tog vägen förbi. Dom sa att dom inte säljer dom, men jag är osäker för en annan har sagt att dom kan sälja men han har dom inte inne, så fråga igen.

Dom har...

...var på Julfest med jobbet igår på Nalen och beskådade Håkan Hellström vilket var kanonbra! Dessutom låg ju KD när Nalen så jag gled in och jorå...dom hade beställningar på alla storlekar som skulle inom kort så jag beställde en...:) C Eldrim borde få bonus eftersom hon antagligen har fått många att rusa och köpa en dylik när folk har sett hennes fenomenala alster...sen kan ju skit bakom spakarna leda till annat resultat...
:)Mats - snart lycklig ägare till en Wacom Graphire 3.

Jo ...KD...jättetrvlig herre som visade mig runt nere i deras lokaler och berättade om deras utrustning osv. Jättetrevligt så jag kan smälta att dom är dåliga på telefon och mail...tur man bor i Stockholm.

ANNONS
Spara upp till 12000 kr på Nikon-prylar