Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Har Kameradoktorn Wacom ritplattor???
- Trådstartare matknu
- Start datum
macmolarin
Aktiv medlem
Inget svar på din fråga men Matton ligger inte långt från KD och de har plattor hemma.
www.matton.se
www.matton.se
tandborstterroristen
Aktiv medlem
kameradoktorn brukar vara dåliga på att svara i telefon - speciellt runt jul.
Prova å gå dit någon gång på förmiddagen så har du kanske större chans att få prata med någon - kommer du på typ fredag em kan du få vänta mycket länge.
/Tomas
Prova å gå dit någon gång på förmiddagen så har du kanske större chans att få prata med någon - kommer du på typ fredag em kan du få vänta mycket länge.
/Tomas
macmolarin
Aktiv medlem
Re: Re: Har Kameradoktorn Wacom ritplattor???
Läs tråden.
müsli skrev:
Varför inte beställa plattan från Dustin?
Läs tråden.
müsli
Avslutat medlemskap
Re: Re: Re: Har Kameradoktorn Wacom ritplattor???
Och?molarin skrev:
Läs tråden.
Re: Re: Re: Re: Har Kameradoktorn Wacom ritplattor???
matknu skrev:
Iofs bra men jag har ett presentkort på KD
müsli skrev:
Varför inte beställa plattan från Dustin?
molarin skrev:
Läs tråden.
müsli skrev:
Och?
matknu
Aktiv medlem
Dom har...
...var på Julfest med jobbet igår på Nalen och beskådade Håkan Hellström vilket var kanonbra! Dessutom låg ju KD när Nalen så jag gled in och jorå...dom hade beställningar på alla storlekar som skulle inom kort så jag beställde en... C Eldrim borde få bonus eftersom hon antagligen har fått många att rusa och köpa en dylik när folk har sett hennes fenomenala alster...sen kan ju skit bakom spakarna leda till annat resultat...
Mats - snart lycklig ägare till en Wacom Graphire 3.
Jo ...KD...jättetrvlig herre som visade mig runt nere i deras lokaler och berättade om deras utrustning osv. Jättetrevligt så jag kan smälta att dom är dåliga på telefon och mail...tur man bor i Stockholm.
...var på Julfest med jobbet igår på Nalen och beskådade Håkan Hellström vilket var kanonbra! Dessutom låg ju KD när Nalen så jag gled in och jorå...dom hade beställningar på alla storlekar som skulle inom kort så jag beställde en... C Eldrim borde få bonus eftersom hon antagligen har fått många att rusa och köpa en dylik när folk har sett hennes fenomenala alster...sen kan ju skit bakom spakarna leda till annat resultat...
Jo ...KD...jättetrvlig herre som visade mig runt nere i deras lokaler och berättade om deras utrustning osv. Jättetrevligt så jag kan smälta att dom är dåliga på telefon och mail...tur man bor i Stockholm.
Daniel.l
Aktiv medlem
Re: Dom har...
Tänk bara på att ett Graphire 3 inte har samma möjligheter som ett Intius 2 bord.
Det är inte samma sak att jobba med. Viktigt att veta.
matknu skrev:
Tänk bara på att ett Graphire 3 inte har samma möjligheter som ett Intius 2 bord.
Det är inte samma sak att jobba med. Viktigt att veta.