Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Har köpt två vita paraplyer...

Produkter
(logga in för att koppla)

T_M

Aktiv medlem
från: http://www.paraplyfabriken.com

2st - 541 HK Hotell & Konferensparaply för
100kr+moms och frakt 40kr. Totalt: 175kr

Nu gäller det bara att komma på en bra lösning till att fästa dom på bygglampan.

Lite för lång spik ovanför paralyet men det går kanske att fixa till :)

jo..

Galaxens President skrev:
Kollade du upp priser på deras fotoparaplyer också? Såg att de hade sådana på startsidan.

Men han mumlade lite om ett annat företag som dom tillverkar åt och det kanske inte var så bra för deras image att dom sålde vid sidan av...

Men ett pris fick jag iallafall 400+moms/st 105cm så det lät inte så jätte billigt, tänkte prova först med vanliga paraplyer...

En undran från en novis...lyser ni bygglampan mot insidan av paraplyet och reflekterar ljuset eller lyser ni igenom paraplyet?

Om ni förstår vad jag menar....

Hmm...

Kalle Hoppe skrev:
Fixar dom värmen från en 300W bygglampa ? Smälter inte dom?

tyvärr så kan jag inte svara på ifall paraplyerna tål 500w värme som jag tänke köra med, men har sett bilder på uppsättning med vanliga paraplyerdenna här på forumet där dom har lyckats med det, så varför borde det inte fungera?

pul skrev:
En undran från en novis...lyser ni bygglampan mot insidan av paraplyet och reflekterar ljuset eller lyser ni igenom paraplyet?

Om ni förstår vad jag menar....

Har inte kommit så långt men jag tänkte prova att reflektera först, men har en känsla att dom släpper igenom rätt mycket ljus så det är möjligt att det fungerar bättre att lysa igenom.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar