Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Har just införskaffat en reflektor

Produkter
(logga in för att koppla)
Tack för tipset!

Du är nöjd med den du köpte? Går den att få fast på en vanlig tripod? Jag kan inte alls detta med stativ för ljussättning och hur de fästs vid varann. Jag har en Slik Pro 700DX Tripod, har i nuläget inte tänkt investera i något stativ enkomst för reflektorn.
 
Den jag har passar säkert ditt stativ. Det blir som en extra arm för dig och du kan tom ha kameran på stativet medans du fotograferar.

Har du den andra varianten som jag refererar till så blir det svårare då du skruvar fast den i gängan, och du blir av med stativfästet.

Jag har köpt lite studieprylar från Karlu, de är billiga och det tar c:a 1 vecka i transport. Nu bor jag i Finland så transporten går via Sverige, så det är väl inte direkt någon nackdel för dig.

Hälsningar

Robert
 
Hahaha jodå märkte det. Harmar lite men jag får göra större beställningar därifrån i fortsättningen. Nu blev postkostnaden samma som produkten.
 
Har handlat mycket av Kaffebrus, helt seriös, fort går det också, bara bra att säga om honom.
MVH SGÖ
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.