Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Har inget med foto att göra!

Produkter
(logga in för att koppla)

-Susanne-

Avslutat medlemskap
Detta har inget med foto att göra, men jag vill bara önska alla på fotosidan en trevlig midsommarhelg.
Undra hur många bilder med midsommarstänger som kommer att hamna här sen..

Hälsningar
Susanne

Väldans trevlig midsommar önskar jag (oxå) alla trevliga fotosidanmedlemmar..tack, Susanne:) mvh/Kim

Desamma

Tack för hälsningen, önskar dig och alla andra också en trevlig midsommar med goda nypotatisar och ett par goda nubbar:)

Desamma till dig och alla andra fotosidandeltagande midsommarfirare. Tänk på att hålla horisonten rak om nubbarna blir många i allt fotograferande.

Mvh

/Lasse

Detsamma till er allihopa.

Tänkte haka på Lasses idé och dela ut några tips såhär inför "amatörernas" afton.

När bländaren kryper upp mot 32 i dom interna gluggarna så är det nog bäst att gå hem, även när det börjar bli rörelseoskärpa på kamraterna.

Multiexponera aldrig en snapps, tag dom hellre med jämna mellanrum.

Bracketing är heller inte att rekomendera vid snappsning, jag lovar att alla tre tar lika bra(eller dåligt).

Stativ kan vara bra att ha på hemvägen, när det är mörkt.

Medtag alltid reservhus utifallatt.

:)

Ja, glad midsommar på er! Nu packar jag bilen full med sill och öl; ska ut på landet. Tar med mig min lilla kompaktkamera, något mer avancerat lär jag inte kunna hantera ikväll!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar