Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Handlat hos Björns Foto & Video AB?

Produkter
(logga in för att koppla)

goeberra

Aktiv medlem
Hej,

Funderar på att köpa en "Sigma EF-500 DG Super". Kostar 2095 kr inkl. moms hos detta företag:

Björns foto & video AB

Jämfört med 2855 kr hos Cyberphoto känns det ju som ett riktigt kap. Eller? Någon som handlat hos Björns...?

/ Martin

Asch, glöm frågan, insåg lite sent att det är en bra idé att söka i forumet först. Gjorde det nu och såg att det fanns åtminstone en nöjd kund (som jag tror är en bra referens). Det blir nog en liten beställning hos Björns...

/ Martin

Hej,

Har du beställt blixten från Björns Foto och fått hem den?
Jag beställde en till min Canon 300d för flera månader sen och har fortfarande inte kommit, dom säger att dom inte fått hem den ifrån leverantören.

//Johan

Maytrax skrev:
Hej,

Har du beställt blixten från Björns Foto och fått hem den?
Jag beställde en till min Canon 300d för flera månader sen och har fortfarande inte kommit, dom säger att dom inte fått hem den ifrån leverantören.

//Johan

Låter trist med tanke på förstasidan...

"Kanonerbjudande på
Canon EOS 300D.
Kameran finns hemma för omgående leverans."

Jag skickade en offertförfrågan via mail på grejer för en bra bit över 15000 kronor.. Skickade frågan två gånger och har inte fått ett enda svar..

Det enda rimliga måste vara att han har MÅÅÅÅNGA kunder så han behöver inga nya!

Forslund skrev:
Jag skickade en offertförfrågan via mail på grejer för en bra bit över 15000 kronor.. Skickade frågan två gånger och har inte fått ett enda svar..

Det enda rimliga måste vara att han har MÅÅÅÅNGA kunder så han behöver inga nya!

---Så fungerar det enligt min erfarenheter även på Hegethorns numera,,, trodde jag var fast kund där jag,, är inte det nu längre, absolut inte! Och jag som har handlat så sjukt mkt där,, jaja!

---Cyberfoto har jag enbart positiva men ganska få erfarenheter av än så länge.../Niclas.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar