Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Handla prylar i KL

Produkter
(logga in för att koppla)

Bjorn_L

Medlem
Tja!
Ska aka till Kuala Lumpur immorn och vara dar nagra dagar.
Tanket hora om nan varit dar nyligt och kanner till nagot bra stalle dar man kan handla fotoprylar.

Behover lite annan elektronik ocksa typ PSP.

Tacksam for svar! /Bjorn

Finns ett shoppingcenter mittemot Berjaya Times square. Minns inte vad det heter dock, men det är fullproppat med teknik.

När jag var där, ca 1 år sedan, så fanns det mest Canon och Nikon grejer. Sök i forumet. Tror jag lade in en tråd om detta innan jag åkte.

Tackar sa valdigt mycket!
Sitter pa et it-cafe i sungei wang plaza nu och smalter intrycken. Priserna varierar en aning men orkar man ga omkring lite sa hittar man billigare an i sverige.

Kan man fa tillbaka pangar nar man flyger harifran? Hur mkt ar det och vad kravs for det?

Tack! /Bjorn

Har ingen aning tyvärr. Köpte ingenting då det knappt fanns några Pentax-prylar.

Hare bra! Är mycket avundsjuk på dig. Älskar Malaysia och längtar tillbaka något oerhört. :)

Tja!
Har kommit hem till kara sverige nu.
Hursohelst.
Jag gick litegrand pa Stanley street och kollade priser i fotoaffarer.
Priserna skilde inte så mycket och jag kopte iaf ett canon fisheye typ 15mm for 5000 HK$ som kostar aningen mer i sverige.

Akte fran bangkok med austrian air till fosterlandet.
Den enda kontrollen dom hade var under mellanlandringen i wien. Dar jamforde dom min passbild med mitt ansikte och sedan var det bara att ga vidare.
I sverige hade dom inte nagon kontroll alls.

Tack for alla svar!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar