Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Grundläggande utbildning

Produkter
(logga in för att koppla)

RebeckaBergvall

Aktiv medlem
Jag ska söka in till Hemse i år. Men undrar om det finns några andra bra grundutbildningar inom foto. När jag säger grund så menar jag INTE folk som aldrig har hållit i en kmaera. Utan mer att man går igenom grundläggande tekniker inom foto, studio, photoshop mm. Gärna med en inrikting av mode- och modellfoto. Inge dokumentärt.

Ang. Hemse

Jag ska söka in till Hemse i år. Men undrar om det finns några andra bra grundutbildningar inom foto. När jag säger grund så menar jag INTE folk som aldrig har hållit i en kmaera. Utan mer att man går igenom grundläggande tekniker inom foto, studio, photoshop mm. Gärna med en inrikting av mode- och modellfoto. Inge dokumentärt.

Hejsan, jag kan bara meddela att utbildningen på Gotland är bland det bästa jag gjort i mitt liv och man får kunskaper om både Photoshop, Studio, Mörkrum, Fotografering med Storformatskamera och mycket mer!
Kör på Gotland, det är rätt! =) Du kanske redan sökt förresten och isf hoppas jag du valde Gotland =)

/Daniel

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar