ANNONS
Annons

Gratis visitkort

Produkter
(logga in för att koppla)

d.seestrand

Aktiv medlem
hittade ingen passande tråd eller del av forumet för denna fråga.. så den hamnade här..

nån som vet om (och isåfall var) man kan få tag på billiga/gratis visitkort?

mvh daniel

Har de fått på pälsen måntro?

Jag fick också deras sk gratis erbjudande förut, men då framkom det att det trots allt skulle kosta 103 spänn att få visitkorten.
Knappast gratis..

Jag lusläste texten på deras sida men ingenstans stog det att man skulle betala frakten, försökte maila dem och påpeka det felaktiga men mailet studsade.

Jag har precis fått mina visitkort från Vistaprint, och när jag beställde framgick det klart och tydligt vad det skulle kosta, det vill säga endast frakt.

Dom skriver att du måste betala porto. Däremot är det gratis att få vissa av korten tryckta, vilkett också tydligt kommer fram tycker iaf jag.

moose skrev:
Dom skriver att du måste betala porto. Däremot är det gratis att få vissa av korten tryckta, vilkett också tydligt kommer fram tycker iaf jag.
Visst är det tydligt, marknadsföringslagen förbjuder dock användande av "gratis" om det tillkommer kostnader, oavsett om man har varit tydlig eller inte. Det är nog det som tidigare skribenter syftar på.

Tja...

"Gratis visitkort
Prova våra exklusiva visitkort

250 visitkort i 4-färg gratis
30 layouter
Exklusivt, tjockt papper
Betala bara frakt
Nöjdhetsgaranti"

-jalle

Cougarina skrev:

Jag lusläste texten på deras sida men ingenstans stog det att man skulle betala frakten, försökte maila dem och påpeka det felaktiga men mailet studsade.

Jag har beställt och även fått mina. Mycket bra kvalitet, så de rekommenderas. Sedan försöker de gång på gång lura på en en del extra efterhand som man tar sig igenom beställningen men om man är uppmärksam klickar man bort allting så att bara frakten på 49,50:- återstår. Jag valde långsamma leveransalternativet, men det tog inte mer än en vecka.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar