Annons

Gratis fotoutbildning - Sverige eller utomlands

Produkter
(logga in för att koppla)

Konke

Aktiv medlem
Idag finns det hur många fotoutbildningar som helst. Gemensamt har de att de kostar pengar, ganska mycket till och med. Jag känner till en högskoleutbildning inom fotografi i Sverige som är gratis: Bildjournalistik på Mittuniversitetet. Vet ni om det finns fler? Gärna även utomlands. Eller om ni bara har tips på bra utbildningar runtom i världen som inte kostar skjortan.
 
Det finns fler högskoleutbildningar i Sverige, bl a på Fotohögskolan i Göteborg. Dessutom flera gymnasieutbildningar med fotoinriktning och kurser på folkhögskolor.

Utanför Sverige tror jag dock det är mycket svårt att hitta någon kostnadsfri utbildning, speciellt om man är svensk.
 
Det finns fler högskoleutbildningar i Sverige, bl a på Fotohögskolan i Göteborg. Dessutom flera gymnasieutbildningar med fotoinriktning och kurser på folkhögskolor.

Utanför Sverige tror jag dock det är mycket svårt att hitta någon kostnadsfri utbildning, speciellt om man är svensk.

Kollade igenom utbildningen på Fotohögskolans hemsida men dessvärre var sista ansökningsdag den 15 januari. Synd att de inte har samma ansökningsdag som många andra skolor; 15 april.
 
ANNONS