Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Gratis Capture One 6 express

Produkter
(logga in för att koppla)
Gratis eller fri provperiod?

Dcraw är väl en av flera verkligt fria (och gratis) rawkonverterare för den som söker sånt.

Det är fullversionen... Själv fick jag använda mig av CD:n som bifogades tidningen. Verkar som att det bara är en simpel länk numera? Märkligt...

"...But as part of the developer’s giveaway promotion, the interested users are now entitled to download the full version Capture One Express 6 (Windows & Mac) with license code / serial number for free...."

Giveaway details

Som det verkar så är det gratis.......bara att beställa.

Kör själv med Capture One 6 Pro nu. Började med Express och kan inget annat än att rekomendera den.

Process tiden på större batcher är betydligt kortare i express än i många andra Raw konverterare.

Ja banne mig, det stämde! Har redan Lightroom men det är kul att testa program så jag kör väl.
Är man utan bättre raw-koverterare bör man verkligen passa på.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar