Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Gratis att läsa tidningen Fotos tester under sommaren!
- Trådstartare nikitin
- Start datum
törnan
Aktiv medlem
De verkar ha problem på tidningen foto just nu, eller kommer ni andra in?
Jag kom iofs in men det känns som dom har övergett den där sidan i väntan på den nya som ska komma "snart" (har väl stått att den kommer snart i närmare ett år..).
nikitin
Aktiv medlem
Jag hade/har inga problem...
-- Nicke
fiolmattias
Aktiv medlem
Jag kommer in med Firefox, men inte med Internet explorer. Och jag kommer inte åt de senaste testerna med nått
nikitin
Aktiv medlem
Jag kommer in med Firefox, men inte med Internet explorer. Och jag kommer inte åt de senaste testerna med nått
Även jag misslyckas med testerna från nummer 7-8/2010... Men övriga tester är det inga problem att få ned.
-- Nicke
The_SuedeII
Aktiv medlem
Och naturligtvis har de undlåtit att ta med det ENDA testet jag egentligen var intresserad av att ha i digital form..... *suck*
Får väl maila Per och se om dessa data finns sparade i hans gömmor. Eller så får jag dra ut tummen ur ***** och scanna det själv.
Får väl maila Per och se om dessa data finns sparade i hans gömmor. Eller så får jag dra ut tummen ur ***** och scanna det själv.
StefanGustafsson
Avslutat medlemskap
usch vilken grötig hemsida..
nikitin
Aktiv medlem
Nu kan man läsa testet on Canons nya 100/2.8L IS...
-- Nicke
snaxalig
Aktiv medlem
usch vilken grötig hemsida..
Hur går det egentligen för Tidningen FOTO? För ett antal år sedan var de väl i stort sett den enda fototidningen i Sverige, men på senare år har de fått ordentligt med konkurrens från alla möjliga håll. Jag prenumererar själv på tre olika fototidningar, men FOTO är inte en av dom...
Dessutom har det under väldigt lång tid stått på Tidningen FOTO:s hemsida att de bygger om hemsidan. Hur lång tid ska det behöva ta egentligen? Den behöver iofs en total omgörning om de ska lyckas tilltala nya kunder.
Är kanske tidningen och dess redaktion rentav på väg att läggas ned och försvinna?
fiolmattias
Aktiv medlem
Är kanske tidningen och dess redaktion rentav på väg att läggas ned och försvinna?
Hoppas inte. Det är min favorit fototidning
Håkan Bråkan
Aktiv medlem
Även min favorittidning, hoppas verkligen inte att den läggs ner.