Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Gratis att läsa tidningen Fotos tester under sommaren!

Produkter
(logga in för att koppla)
Och naturligtvis har de undlåtit att ta med det ENDA testet jag egentligen var intresserad av att ha i digital form..... *suck*

Får väl maila Per och se om dessa data finns sparade i hans gömmor. Eller så får jag dra ut tummen ur ***** och scanna det själv.

usch vilken grötig hemsida..

Hur går det egentligen för Tidningen FOTO? För ett antal år sedan var de väl i stort sett den enda fototidningen i Sverige, men på senare år har de fått ordentligt med konkurrens från alla möjliga håll. Jag prenumererar själv på tre olika fototidningar, men FOTO är inte en av dom...

Dessutom har det under väldigt lång tid stått på Tidningen FOTO:s hemsida att de bygger om hemsidan. Hur lång tid ska det behöva ta egentligen? Den behöver iofs en total omgörning om de ska lyckas tilltala nya kunder.

Är kanske tidningen och dess redaktion rentav på väg att läggas ned och försvinna?

Foto har backat från 25.300 ex år 2004 till 20.200 år 2009, men det är som för Bonniers Digitalfoto för alla som backat från 25.200 till 19.900 under samma period (dessa är de enda fototidningarna som finns med i statistiken hos TS, vet inte hur det går för övriga)

Tidningen Foto är den enda tidning som tillför något utöver vad som finns på nätet gratis. Det är den enda tidning jag får i brevlådan. Hoppas verkligen inte att den försvinner.

Tidningen foto bjuder på fri entré under året på deras testarkiv

Tidningen Foto har (äntligen) blivit klar med sin uppdatering av hemsidan, och bjuder på fri entré under året på deras testarkiv.

Sista chansen att gratis läsa tidningens Fotos tester på webben. Från och med september låser dom ned testerna till att bara prenumeranter kan läsa dem.

Senast ändrad:
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar