Tomasz
Aktiv medlem
Jag tittar sällan på "min egen" sida här på FS. Men idag gjorde jag det, och slogs av hur ful den är. Blev tvungen att lägga mig ner en stund och intala mig att inte ta bort kontot.
Snälla FS, kan ni inte göra en snyggare profilsida?
(Bilden på mig själv tycker jag är bra, så det är inte den det beror på ;-)
Varför straffas man man som ickebetalande medlem när "fotosidan är hårt belastad"? Vid nästan exakt (0,5 sekunder skillnad) samma tillfälle kan man se saker då man inte är inloggad, saker som man inte ser om man är inloggad som gratismedlem.
Varför verkar det som att FS nonchalerar en del av responsen man fått i tråden "Forumet uppgraderat", en tråd som jag uppfattat att FS startat med avsikt att få respons på forumuppgraderingen?
Snälla FS, kan ni inte göra en snyggare profilsida?
(Bilden på mig själv tycker jag är bra, så det är inte den det beror på ;-)
Varför straffas man man som ickebetalande medlem när "fotosidan är hårt belastad"? Vid nästan exakt (0,5 sekunder skillnad) samma tillfälle kan man se saker då man inte är inloggad, saker som man inte ser om man är inloggad som gratismedlem.
Varför verkar det som att FS nonchalerar en del av responsen man fått i tråden "Forumet uppgraderat", en tråd som jag uppfattat att FS startat med avsikt att få respons på forumuppgraderingen?