Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Glugg till konsertfoton
- Trådstartare Duckiez
- Start datum
Maximus3D
Aktiv medlem
Ljusstarka gluggar är inget krav om det inte är inomhus i dåligt belysta lokaler du ska fota artister. Annars så fungerar det fint med f/4 eller långsammare objektiv i diket. Vilka objektiv du sedan väljer är upp till dig själv att bestämma och din personliga bildstil.
Jag såg att du är här i Göteborg så jag förmodar att du ska plåta nu under Kulturkalaset som sparkar igång imorrn.
/ Magnus
Jag såg att du är här i Göteborg så jag förmodar att du ska plåta nu under Kulturkalaset som sparkar igång imorrn.
/ Magnus
Duckiez
Medlem
Ljusstarka gluggar är inget krav om det inte är inomhus i dåligt belysta lokaler du ska fota artister. Annars så fungerar det fint med f/4 eller långsammare objektiv i diket. Vilka objektiv du sedan väljer är upp till dig själv att bestämma och din personliga bildstil.
/ Magnus
Jajjamen, jag kommer att fota hela veckan under Kulturkalaset, även Liseberg då jag har fått ackreditering dit med =)
Men jag kommer ju att befinna mig utomhus då, så mitt problem är under hösten/vintern då de blir mera inomhus.
Så har någon en rolig glugg å kan tänkas sälja den så hör av er =)
j2^
Aktiv medlem
Om din presentation stämmer och du använder D50 och D80 så skulle jag inte lägga pengar på bra glas ärligt talat. Byt kamerahus, de där är i ärligthetens namn bedrövligt dåliga i dåligt ljus.
Jag kan garantera att du får bättre resultat med en modern kamera och ett standardkitobjektiv än du får med D50/D80 även om du hänger på Nikkor 24-70/2.8 eller liknande.
Jag kan garantera att du får bättre resultat med en modern kamera och ett standardkitobjektiv än du får med D50/D80 även om du hänger på Nikkor 24-70/2.8 eller liknande.
Duckiez
Medlem
Om din presentation stämmer och du använder D50 och D80 så skulle jag inte lägga pengar på bra glas ärligt talat. Byt kamerahus, de där är i ärligthetens namn bedrövligt dåliga i dåligt ljus.
Jag befinner mig just nu på "upplärningsnivån" Försöker bara hitta lite tips.För som sagt, jag är helt nybörjare. Har funderingar på ett nytt hus men troligtvis blir det till nästa vår isåfall. Har enbart fotat utomhus än så länge.