Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Genuine Fractals -> Pappers kompior?

Produkter
(logga in för att koppla)
nej, men jag ämnar göra det (4 mpix -> 70x50) och om ca en vecka eller två så berättar jag gärna hur det blev... såvida det inte är jobbiga begränsningar med trial-versionen (som att den sätter text över hela bilden etc)
 
Let me know :) Har mest läst resentioner om programmet och de flesta skriver att det är riktigt bra... men man vet ju aldrig :)
 
ja lovade som sagt att berätta hur det blev (bättre sent än aldrig!). det blev över förväntan och och 4 mpix räcker bra.
det beror ju som sagt på betraktningsavståndet, och på ca 0,5-1 m är det riktigt bra.
nu testade jag inte att framkalla UTAN att interpolera, men det blev iaf bra med GF.
nästa gång, ja då ska jag prova utan att interpolera.
 
Har hört att IKEA använder programmet när de blåser upp sina jätteaffisher... Tydligen försvinner pixeleffekten vid bordskanter som löper över diagonalen i bilden... en kommentar bara :)
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.