Annons

G O F F annordnar nattfoto i GBG

Produkter
(logga in för att koppla)

henrikgbg

Aktiv medlem
Hej!

Dax för mig att göra en liten resa till Göteborg!

Tänkte passa på att annordna något som verkar eftertraktat för alla "GOFF"s medlemmar!

Ämnet för träffen är Nattfoto och några platser som vi räknar med att besöka är blandannat liseberg och delar av Göteborgs centrum kärna!

Tider, platser osv hittar du på www.goff.se

*GOFF står för Göteborgs Öppna FotoFörening* och alla som är intresserade är välkomna att delta!

anmälan sker till min mail: [email protected]
(anmälan är inte blodigt bindande, får du förhinder så får du, men jag behöver en hint om hur många som kommer!)

passa även på att registrera dig på www.goff.se
det är helt kostnads och reklamfritt och det du får i utbyte är en enkel portal för att hitta vänner och aktiviteter som sker för fotointresserade i göteborg med omnejd!


Med vänliga hälsningar

Carl-Henrik Trapp
 
Tillstånd av Liseberg

Hej alla!
Kul med aktiviteten i tråden!

Fick precis mail från den pressansvarige på liseberg att vi alla kommer ha tillstånd för fotografering under kvällen!
 
Jag visste inte att man behövde ha tillstånd för att fotografera på Liseberg. Har fotat hur många gånger som helst utan att bli tillfrågad om tillstånd.:) Är detta något nytt påhitt?

Vet inte om jag kan komma i dagsläget. Är uppbokad på förmiddagen. Återkommer du med tider? 18.30 hade nog varit en bra tid att börja.


Mvh

Peter
 
Hoppas det blir bra väder bara ;)

Är det dags att inviga L:en då Henke? :)

Suck, lite avis är man allt ;)

Men du skulle bara veta vad jag planerar......he he
 
Tjuvstart

Är nån intresserad tänkte jag testa min nya blixt imorrn kväll, inför en kvälls plåtning åt ett företag i helgen, & var gör man detta lämpligast då...jo vid domkyrkan imorrn kväll ,

Nån som vill hänga på ??

"
Väl framme vid Domkyrkan när mörkret lagt sig sig pågår marknaden, blandad med musik, gycklare, eldkorgar och eldslukare. Salvekören från Varnhem sjunger och inne i kyrkan visas delar av Arnfilmen, som har premiär efter jul.
"

http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=139&a=384872

Om inte länken fukar, gå in på www.gp.se o sök efter arn +domkyrkan


Mvh/Kent
 
Senast ändrad:
Illerfantasten skrev:
Hoppas det blir bra väder bara ;)

Är det dags att inviga L:en då Henke? :)

Suck, lite avis är man allt ;)

Men du skulle bara veta vad jag planerar......he he


Det vet nog inte ens du själv! ;)

Jodå nya "ellen" (som jag fantasifullt döpt objektivet till) ska nog kunna invigas! i lagom tid!..hoppas jag iaf, där jag beställt den fanns den inte inne nu, och igår skrev dom 6 dec som preliminär lev datum, idag ändrades det till "obekräftat" nervös och aningslös ligger jag på ett loft och längtar ner till Göteborg.

Jag tar dessutom med en kompis som precis börjat jobba som yrkesfotograf på heltid, kul kille!
 
henrikgbg skrev:
Det vet nog inte ens du själv! ;)

Jodå nya "ellen" (som jag fantasifullt döpt objektivet till) ska nog kunna invigas! i lagom tid!..hoppas jag iaf, där jag beställt den fanns den inte inne nu, och igår skrev dom 6 dec som preliminär lev datum, idag ändrades det till "obekräftat" nervös och aningslös ligger jag på ett loft och längtar ner till Göteborg.

Jag tar dessutom med en kompis som precis börjat jobba som yrkesfotograf på heltid, kul kille!


Vilken enastående fantasi du ligger inne med, killen!

;)

Får hoppas det hinner komma lagom till dagen då :)
 
snart lördag!

Hej alla!

Snart lördag, och med det dax för massvis med nattfoto och "julstämningsfoto" på liseberg!

Vi ses utanför entrén 17.00 och håller på så länge som vi önskar!

ifall ni inte hittar/blir försenade osv: ring mig på mitt mobilnummer: 0737 - 62 80 05

Vi ses på lördag!


P.S. Kom ihåg att alla är välkomna som är intresserade, behövs inget medlemskap till den här träffen D.S.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.