frostahill
Aktiv medlem
Någon som vill ge mig en inbjudan till G-mail, behver ett vettigt program. Tappat efter krasch.
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
einar skrev:
En av fördelarna med G.mail är att all skräppost hamnar en en egen mapp. Bara att klicka på ta bort så försvinner alla spam. Hittills har 99% hamnat rätt utan min medverkan.
Arctic skrev:
Via Gmail så får du ett epostkonto med extremt mycket utrymme (> 2 Gb). Det är i övrigt väldigt lättanvänt och det går att koppla till t.ex. Microsoft Outlook och förmodligen alla andra epostprogram som fixar pop3.
Nackdelen är något om att de skannar igenom mejlen och försöker skräddarsy reklam att visa så det är väl inte att rekomendera för konfidentiell mejl (sådant skall man ju kryptera i vilket fall) men för vardagsmejlande så fungerar det utmärkt.
Det finns också små smarta program som man kan installera så att man kan använda gmejlkontot som en disk och spara filer på.
Vill ni ha inbjudningar så skicka ett email till [email protected] så mailar jag tillbaka en inbjudan så länge de räcker.
Söderlund skrev:
Många frågar efter inbjudan till G-mail.
Vad är det för speciellt med G-mail?
Det verkar ju onekligen väldigt populärt. =)
Mvh