Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Göra förstoringar i Málaga/Spanien

Produkter
(logga in för att koppla)

zootallures

Aktiv medlem
Hej!

Jag befinner mig i Málaga i cirka 2 veckor till och skulle behöva ändra storlek på 3 bilder från 10x15 till 13x18 för att rama in dem till min svärmor. Jag har tillgång till jpg-filerna i hög kvalitet, så att fixa till det i PS blir inga problem.
Min fråga är om någon känner till något bra stället liknande Crimson här i Málaga eller ett spanskt onlinelab som kan leverera papperskopior inom en vecka eller så.

Tack på förhand!
 
Hej! Jag tog kontakt med en spansk bröllopsfotograf som jobbar över hela världen och han svarade mig att för krävande bilder/kunder så anlitade han Kitoli ( https://kitoli.com/) som ligger i Córdoba ( cirka 170 km från Málaga), men som har utlämningsställe i bl.a. Málaga. För mindre krävande jobb/kunder så använde han sig av Media Markts butik som ligger i köpcentret vid tågstationen i Málaga. Av de 6 förstoringar jag gjorde så var 5 av dem i "Crimson-klass". Den sista blev inte riktigt bra vad gäller färgerna, men orkade inte tjafsa. Priset var riktigt bra: 5 kopior i 13x18 och en i 20x30. Pris:knappt 4 euro. Det tog mindre än 10 minuter. Hoppas att någon har nytta av informationen.
 
  • Gilla
Reaktioner: PMD
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.