Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fungerar "Bildforum: Arbetsuppgifter" verkligen?

Produkter
(logga in för att koppla)

Goofball

Aktiv medlem
Fungerar detta forum verkligen?

Jag tycker att detta forum verkar vara väldigt intressant men för en ny medlem är debatten här inne totalt oförsåelig.

Senast besvarade tråden startades 2004-11-10 och har sedan dess fått 10 svar. Av de 5 senast besvarade trådarna är 4 startade 2004...

Men den allvarligaste kritiken är nog det att endast med väldigt god vilja kan man påstå att något av det som sägs här inne faktiskt håller sig till ämnet? Finns det en moderator och i så fall varför styrs diskussionerna inte upp? Vilket ämne är det nu aktuella och vem är ansvarig för att starta nästa ämne? Kanske är en reboot nödvändig här?

Kolla placeringen av denna diskussion! Hur kul som helst! Antingen ironi på hög nivå eller ett riktigt klavertramp?

Jag förstår inte vad du menar... Jag är medveten om att inlägget inte hör hemma i detta forum men i forumets beskrivning finns följande att läsa:

"I denna tråden bestämmer vi en arbetsuppgift som vi sedan redovisar. En arbetsuppgift i taget. Den som skapar en utser ansvarig för nästkommande"

Därav tycker jag man borde kunna kräva att forumet styrs upp på sådant sätt att man:

1. Lätt kan identifiera aktuell arbetsuppgift. Det står faktiskt "EN ARBETSUPPGIFT I TAGET" därav borde det bara finnas en aktuell arbetsuppgift. Men jag kan förstå att det finns lite eftersläpande diskussioner kring föregående arbetsuppgift.

2. Lätt kan identifiera vem som har ansvaret för aktuell arbetsuppgift och vem som har till ansvar att sätta igång nästa arbetsuppgift.

Har jag fel på något sätt?

Goofball skrev:
Jag förstår inte vad du menar... Jag är medveten om att inlägget inte hör hemma i detta forum men i forumets beskrivning finns följande att läsa:

"I denna tråden bestämmer vi en arbetsuppgift som vi sedan redovisar. En arbetsuppgift i taget. Den som skapar en utser ansvarig för nästkommande"

Därav tycker jag man borde kunna kräva att forumet styrs upp på sådant sätt att man:

1. Lätt kan identifiera aktuell arbetsuppgift. Det står faktiskt "EN ARBETSUPPGIFT I TAGET" därav borde det bara finnas en aktuell arbetsuppgift. Men jag kan förstå att det finns lite eftersläpande diskussioner kring föregående arbetsuppgift.

2. Lätt kan identifiera vem som har ansvaret för aktuell arbetsuppgift och vem som har till ansvar att sätta igång nästa arbetsuppgift.

Har jag fel på något sätt?

Förstår vad du menar, tyckte bara att det var passande att du la detta inlägg i det aktuella, om än felaktiga, forumet... Tror nog chansen är större att din kritik kommer fram bra om du lägger detta i "fotosidan.se" forumet, där sidans funktioner diskuteras.

Du kanske har rätt, var där och försökte pilla ihop ett inlägg men fick inte till det riktigt. Var lättare att skapa förståelse för ämnet i det aktuella forumet. Den efterfrågade moderatorn kanske kan flytta ämnet...

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar