Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Funderar på att köpa en Fuji Finepix E510...
- Trådstartare Helena79
- Start datum
AnWi
Aktiv medlem
Hej Helena
Prova att läsa recensioner här på fotosidan samt
www.dpreview.com
www.steves-digicams.com
Där finns sidvis med tester och bilder.
/AnWi
Prova att läsa recensioner här på fotosidan samt
www.dpreview.com
www.steves-digicams.com
Där finns sidvis med tester och bilder.
/AnWi
dumbo
Aktiv medlem
Hur många pixlar man "ska ha" beror på hur stort man vill skriva ut bilderna.¨Fast antalet pixlar är inte allena avgörande för detta. Med 5Mpix bör man klara iaf upp till A3 utan några större problem.Förutsatt att det är "bra pixlar".
För att kommentera kameran så är de bilder jag har sett tämligen mjuka, nästan snudd på oskarpa.
Jag tycker inte att det ser så bra ut.
Den har ju fördelen att ha bra vidvinkel, vilket ju inte är så vanligt på den typen av kamera, annars tror jag att Canon A85 (eller A95 om man kan gå upp en smula i pris) som väl är i ungeför samma storleksklass, om jag inte misstar mig, är bättre köp. Bättre bildkvalitet, men lite sämre vidvinkel, tyvärr.
Sen kan det finnas funktioner som jag missat som finns i den ena men inte den andra och så förstås.
För att kommentera kameran så är de bilder jag har sett tämligen mjuka, nästan snudd på oskarpa.
Jag tycker inte att det ser så bra ut.
Den har ju fördelen att ha bra vidvinkel, vilket ju inte är så vanligt på den typen av kamera, annars tror jag att Canon A85 (eller A95 om man kan gå upp en smula i pris) som väl är i ungeför samma storleksklass, om jag inte misstar mig, är bättre köp. Bättre bildkvalitet, men lite sämre vidvinkel, tyvärr.
Sen kan det finnas funktioner som jag missat som finns i den ena men inte den andra och så förstås.