Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

fujicolordigital.se + Mac OS X = fungerar ej

Produkter
(logga in för att koppla)

PerFogelberg

Aktiv medlem
Är det fler än jag som inte kan ladda upp bilder till fujicolordigital? Jag har provat med både Internet Explorer och Safari.

vad sjukt om de försämrar, tidigare var det bara sunkiga onoff som inte kunde ta emot filer från riktiga datorer... Fuji har varit mitt favoritlab, men det var ett tag sen jag skickade nåt förstås... måste kolla läget...

Måste man registrera om sej? försökte komma in med mitt gamla användarnamn o lösen som fungerar på fujifilmnet...

På fujifilmnet verkade det rulla på som vanligt, jag laddade upp en bild o kunde gå vidare, men beställde inget just nu.

Mailade colordigital o frågade om de har problem med Mac, isåfall har de förlorat en kund, forever.

/kg som väntar på svar från Fuji

EDIT:
Läser följande på deras Hjälpsida:

"Netscape- och/eller Mac-användare har tillgång till en annan uppladdningsmetod som motsvarar denna, se avsnittet Uppladdning med Java.
Uppladdning med Java
Plattform: PC med Windows/Mac
Webbläsare: Netscape, Internet Explorer
Inställningar: Stöd java-applets

Denna metod är den bästa för dig som är PC-användare och använder Netscape, eller om du är Mac-användare. Uppladdningssättet medför snabb uppladdning av bilder eftersom du kan välja många bilder på en gång."

Så det verkar finnas hopp...

Senast ändrad:
Svaret

Hej

Tack för ditt mail

Fujifilmnet håller vi på att slussa ut och har ersatts med Fujicolordigital.
Vi som har driver webbsidan är Fujicolor Sverige. Se vidare www.fujicolor.se

*Du skall ha mailadressen som användarnamn och samma lösenord som tidigare.
Skulle de vara så att det inte fungerar skall du anmäla dig på nytt på
Fujicolordigital.
*Vi kan göra bilder från Mac. med lägsta OS 9.2.2 och Netscape 7.0 eller
högre eller Safari
Inställningar för säkerhet och cookies skall vara standard.

Tack lör att du använder våra webbtjänster
Med vänlig hälsning
Hans
Fujicolordigital

ANNONS