Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Fuji X Mellanringar
- Trådstartare Gutta
- Start datum
FlyerOne
Aktiv medlem
Att köpa på eBay är alltid en chanstagning. Några kompisar har köpt sådan här billiga mellanringar, (i och för sig inte med just Fuj X-fattning), och de har inte varit särskilt nöjda. Degigt material ger problem, det var mycket reflexer från blanka ytor samt en del annat som jag inte kommer ihåg just nu. De kronor du tjänar får du sedan äta upp varenda gång du använder dem. Köper du mellanringar av bra kvalitet svider det bara en enda gång, just när du betalar, sedan slipper du strul varenda gång. Med eBay-skräp är det precis tvärtom!
Har själv japanska Kenkos mellanringar liksom vissa bekanta, och ingen av oss har haft några problem alls med dessa, så det blir min primära rekommendation (ifall dessa finns till X-mount förstås, de vi har är alla för andra märken som sagt).
Kenko är ett långsiktigt företag. Grundades för närmare 60 år sedan, och gick för inte så länge sedan ihop me Tokina, så nu heter de Kenko Tokina nånting. Vet som sagt inte ifall de har mellanringar för X-mount, men det går ju minst lika bra med Fujfilm original mellanringar, som jag VET att de har (åtminstoen i två olika längder).
Har själv japanska Kenkos mellanringar liksom vissa bekanta, och ingen av oss har haft några problem alls med dessa, så det blir min primära rekommendation (ifall dessa finns till X-mount förstås, de vi har är alla för andra märken som sagt).
Kenko är ett långsiktigt företag. Grundades för närmare 60 år sedan, och gick för inte så länge sedan ihop me Tokina, så nu heter de Kenko Tokina nånting. Vet som sagt inte ifall de har mellanringar för X-mount, men det går ju minst lika bra med Fujfilm original mellanringar, som jag VET att de har (åtminstoen i två olika längder).