Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

FS och FB

Produkter
(logga in för att koppla)

Khalad

Aktiv medlem
Har en blog på FS och jag skriver ngt i stort sett varje dag. Ibland, men bara ibland, vill jag att bloggen ska synas på FB. Som jag förstår det kan jag antingen avstå från koppling mln FS och FB och då går det inte att koppla ett specifikt blogginlägg till FB trots att det finns en FB-knapp under varje blogg, eller så väljer jag att ha en FB-koppling och då hamnar varje blogg på FB utan att jag gör ngt. Varför kan jag inte välja vilka blogginlägg som ska synas i FB?

Jag använder mig inte av FB-kopplingen utan klistrar helt enkelt in en länk till bloggen på FB de gånger jag vill publicera inlägget där. Alternativt kan du klicka på FB-knappen när du väl publicerat inlägget på FS.

Hur menar du att du annars skulle välja vilka inlägg som visas? Kopplingen till FB görs när bloggen publiceras, och möjligen skulle det kunna finnas en kryssruta för att publicera på FB eller inte men det är ju inte så svårt att lägga in länken heller tycker jag.

Jag använder mig inte av FB-kopplingen utan klistrar helt enkelt in en länk till bloggen på FB de gånger jag vill publicera inlägget där. Alternativt kan du klicka på FB-knappen när du väl publicerat inlägget på FS.

Hur menar du att du annars skulle välja vilka inlägg som visas? Kopplingen till FB görs när bloggen publiceras, och möjligen skulle det kunna finnas en kryssruta för att publicera på FB eller inte men det är ju inte så svårt att lägga in länken heller tycker jag.

Det just så som du säger ..."alternativt kan du klicka på FB- knappen när du väl publiceratinlägget på FS " som jag skullevilja göra. Jag har försökt detta en mängd gånger vid olika tillfällen och det fungerar inte

Det just så som du säger ..."alternativt kan du klicka på FB- knappen när du väl publiceratinlägget på FS " som jag skullevilja göra. Jag har försökt detta en mängd gånger vid olika tillfällen och det fungerar inte

Denna funktion är helt oberoende av vår FB-koppling. Vad händer när du klickar? Kan du testa i en annan webbläsare, för att se om det är något på din sida.

Denna funktion är helt oberoende av vår FB-koppling. Vad händer när du klickar? Kan du testa i en annan webbläsare, för att se om det är något på din sida.

Ber om ursäkt, men det har varit sommar ju. Tack för ditt svar. Det har alltså inte fungerat på min fasta ord dator, en pc där jag kör Explorer. Under sommaren har jag mest använt mi gamla MacBook där jag ju kör Safari och där funkar det bra. Har inte FS gjort nå´n ändring så funkar det alltså på Safari men inte Explorer

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar